TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

torsdag, oktober 28, 2004

Tikk, takk, tokk. Eg stokk!

E det ikkje rart kordan ting endre seg så kjapt? For to dager siden konne verden gått ad undas for min del og eg hadde ikkje brydd meg mer enn to tomme melkekartongar. Men ting endre seg. I går va ein god og morsom dag. Dagen i dag va hysterisk morsom!

Stod opp, stressa med å komma meg på bussen, men det va et problem. Kor va dei andre Bryne-elevane fra øynå? Hmmm....

Oh, jah! Det e OD-dag i dag! Smarte meg. Her va eg klar for soving i nyare historie og norsk, men fekk et OD opplegg rett i fanget. Jaja, eg sko jo kje jobba uansett då, men men.... Det blei ein hysterisk morsom dag ud av det! All ære te Kine, Inga og resten av gjengen som sko holda oss i arbeid, men adle gav rett og slett bare ein lang marsj i heila greiå. Ikkje missforstå, me gjorde dei oppgavane me sko gjør. Men seriøsiteten va kje heilt som an burde vær, for å sei det på den måden...
;-P Jajamensann! Hang med Erik. Kongemann. Masse intresante observasjoner og diskusjoner.

Fotball med gjengen. Ok. Fikk ikkje heilt wow følelsen, men det va kjekt å ver med dei. Samtalane med Austbø-delen av gjengen på trappå te Larsen e alltid et høydepunkt med det å spela fotball. Ein fin tradisjon i grunnen.

E me kristne blåøyde som tar religionen vår for alvorlig? Mange av oss tar kje ting med ei klypa salt tror eg. Eg vet med meg sjølv at Gud e god. Men eg tar kje bibelen bokstavelig. Alle ære te de som gjør, men eg e kje ein sånn person som tror det e den rette måten. Eg TROR, eg vet ikkje sikkert...

Dagens venn: Erik

Dagens minne: Eriks store diskusjon med ein eller aen om tid og rom. Hysterisk!
Dagens sang: "Wake Me Up When September Ends" av Green Day