TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

torsdag, juni 30, 2005

Hey babe!

Okey.... I dag har eg fonne ut to ting.

1).
Når det e varmt ude og solå steike, ikkje ta på deg ein sort t-skjorta. Det bler varmare enn forventa.

2).
Gode venner e ikkje å undervurdera. De som stille opp og e der for deg uansett må ikkje ondervurderast. De som seie når det e någe bra, eller når någe e kjipt. De som vente når enn e litt sein. De som e med å spandere når enn ska kjøpa digg. De som e med å sette i stand digget.

Eg e heldig. Eg har sånne venner. Og eg har mange av de når eg tenke meg om. Eg må ærligt innrømma at eg føle meg velsigna. Sjøl om eg føle at eg ikkje fortjene det. Eg takke Gud kver dag for at eg har de vennene eg har.

I dag har vore ein fin dag. Har vore med Oddi, Eirikur, Simen og KK. Mest med KK. Eg har sagt det tusen ganger før, men eg vil gjerna sei det igjen. Når eg e med KK så e eg lykkelig. Hu gjør meg glad og eg føle det at hu e mer for meg enn eg klare å beskriva med ord. Eg e så ufatteligt glad i henne.

Dagens venn(er): KK og Eirikur
Dagens minne: Brazil-Japan på bane 2
Dagens sang: "Awesome God" med Eden's Bridge