TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 23, 2005

Sommar, sol, bading og film og sånt...

Ah... Dagen i går va ein ordentlig sommardag. Det ska det ikkje vær tvil om! Dagen begynte med at meg og Stig joina byen. Me gikk rondt litt å sulla der uden heilt å ha någe mål eller meining med det me gjorde. Vanligvis så hate eg å gjør ting uten å faktisk gjør någe, men ikkje nå. Nå va det bare herligt å gå rondt! Me bestemte oss for å stikka på Prestø for å kjøla oss ner litt.

Så då endte me opp på Prestø. Meg, Stig, Eirikur og Østen. Ganske ok faktisk.

Dagen blei te kveld. Meg og Knut bestemte oss faktisk for å gå å leia film. Vanligvis når me ska leia film så e det tusen andre som ska vær med å bstemma ka film. Så nå bestemte me oss for å dra å leia film uten å sei någe te någen andre. Me endte opp med vår fellesfavoritt John McClane! Die hard 2 denne gang. Det ska vær sagt! Die Hard filmane, sammen med Dødelig Våpen filmane, e tidenes beste filmar! Yippikayyea mothersucker (det ska egentlig vær ein f og ikkje ein s, men ja...). Eirikur joina ittekvert og det blei ein ganske herlig slapp av kveld med cola, chips, venner og iste.

Men kvelden e ikkje over, sjøl om det virke sånn ud. Nå e det sånn at det e vanskeligt å sova med 1,5 liter iste og cola i magen. Så internett e ein god ting. Eg lekte meg litt og kom over ei sia som hette Foto.no. Her fant eg min gode venn Einar. Han hadde lagt ud någen bilder. Eg falt pladask for dette bildet som du finne ved å trykka -----> her!

Dagens venn: Stig
Dagens minne: Stig som andre mann i vannet. Tror det e ny personlig beste av han! Kjempebra!
Dagens sang: "Best of You" Foo Fighters