TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, august 06, 2005

74 myggstikk og litt te!

Har nettopp vore på teltur med KristineX2, Knut og litt te. Det va ein ganske bra tur. Campingen på Nedstrand va målet. Ein fin plass med masse vogner, hytter, mygg og knott!

MASSE mygg og knott. På turen hjem bestemte me oss for å tella myggstikk på armane mine. Me talte 74. SYTTIFIRA stikk bare på armane. Du sko sitt beina mine ;-) Klarte ikkje å tella adle der :-P Men men...

Eg har fonne ut det at eg ikkje like mygg og knott :P

Dagen i dag: Stå opp, kvadrat med Jarle, Daniel, Frida og KK og nå ut igjen...

Dagens musikk: The world keeps on calling med Berggrafskvarteten
Dagens minne: Kvadrat...
Dagens venner: JB, D9, KK and Fridus