TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

mandag, september 26, 2005

3 dårlige omganger og sølv....

Itte ein utrolig kjekk tur med guttane te Regy cup i Haugesund så sitte eg igjen med masse intrykk og lite stemme.

Dag 1: Busstur. Alltid lika kjekt. Natta! Litt bråk utover kvelden. Men morro...

Dag 2: Dette e ein dag eg har lyst te å glømma. Ein kanondårlig omgang mot Kolnes pluss ein ennå verre dommar sørga for den verst tenkelige starten på turneringå. Men alle omgangane itte den fyste va bra. Kun uflaks sendte oss te B-sluttspelet! Kvelden va rolige heilt fram te Alex the man lekte seg litt for kraftig og blei sendt te legevakten med puste problemer. Men ta det med ro jenter! Han e i fin form nå ;)

Dag 3: Kjempespel fram te finalen. Hadde me gjort det lika bra på lørdagen så hadde me komt lengre enn b-sluttspelet. Men men. Finalen e allerede glømt. Busstur hjem. Heim. SOVA! Les mer om tureneringen på HIL sine hjemmesider.