TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

torsdag, desember 29, 2005

Naiv super

Hei...

God jul te adle og et velsigna godt nytt år med det sama.

Eg skrive ikkje mye her for tiå, men eg har nettopp gjort meg ferdige med ei bok som hette "Naiv. Super." Og eg fekk ein slags syk trang te å setta opp lister.

Ting som gjør meg glad:
-KK
-Venner
-Fotball
-Rolige omgivelser
-Musikk

Ting eg savne:
-Farmor
-Å vær aleina
-Å sova lenge (det e ei go stond siden sist eg fekk sova skikkelig ut)
-Bryne V.G.S.

Eg har ein dårlig venn. Og mange gode.

Eg har ein bror.

Dagens sang: "Mr. Jones" av Counting Crows
Dagens minne: Når ein av stinkbombene blei kommentert...
Dagens venner: KK, Frida, JB og D9