TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, januar 06, 2006

hum?

Det begynne å bli lengre og lengre mellom kvert innlegg her, men men...

Eg leve eg ganske godt liv. Har det eg trenge og mye av det eg ikkje trenge, men som eg like å ha. Eg kjenne mange og mange kjenne meg. Det bler mange "hei og hallo" på ein tur nerom butikken. Bler litt småprat med den som står i kassen på rema og på bussen bler det et par "hei" i løpet av ein tur. Sjøl om det bor X antall tusen på øynå så føles det litt ud som om alle kjenne alle. Om det ikkje e sånn så føles det i hvert fall sånn ud.

Og eg e heldig sånn sett... Men seie folk hei bare for å sei hei? Eøøer e de greie bare fordi de føle seg plikta te det? Eg e jo egentligt ikkje ein så grei gutt tror eg...

Eg e ganske streng mot meg sjøl og eg har kanskje et litt negativt bilde av meg. Men eg e fornøyd med tilværelsen. Eg e faktisk fornøyd med det mesta.

Nå ser det ud som om det bler litt mindre blogging i framtiå. Sjøl om det ska bli vanskeligt å blogga mindre enn nå. På tirsdag klokkå 0845 lette flyet ra Sola og klokkå 1200 e det møte på Sessvollmoen (tror det hette det :P). Fra og med då e eg ein av de som ska passa på at ikkje någen skumle typer tar over landet vårt. Heia forsvaret!