TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, april 20, 2007

bad week?

Har du någen gang hatt ei sånn der uka som starta dårlig, forblei ganske dårlig, men tok seg opp igjen i slutten.

Det har eg denne ukå.

Vel... ukå e jo ikkje ferdige ennå. Men han har blitt bedre enn når eg blei vekka i 10-tiå på mandagsmorgen, itte et par timars søvn, for å møta på jobb på fridagen min. Den andre fridagen på rad som gikk i vasken foresten. Mandagen va ille. Ei dag der alt som konne gå galt gikk galt. Så kom tirsdagen meg kursing, heilt ok, men ikkje akkuratt som eg hadde forestilt meg. Onsdag va spesielt ille med ein 12-timars arbeidsdag. Heldigvis for meg så va Lene snill nok te å jobba for meg på torsdagen, sånn at eg fekk meg ein fridag. Bare synd at den dagen blåste vekk, så meg og Kristine fekk oss ein slakke dag forran tv-skjermen. Heilt ok, men hadde vore kjekkare å fonne på någe aent. På ein måte. Dagen i dag va faktisk ikkje så gale. Herligt på jobben og chill forran dataen, for fyste gang på lenge.

Jobbing i mårå. Stress! Men det blir chill når søndagen komme og eg ikkje har andre planer enn å råtna forran dataen!

Snakkes!