TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, april 27, 2007

Eg vet eg vil ha någe, men vet ikkje ka...

Eg vet eg vil ha någe, men vet ikkje ka...

Sånn e livet mitt akkuratt nå. Eg vet eg vil ha någe, men vet ikkje ka. Eg føle på ein måde at det e någe som mangle. Men klare ikkje heilt å setta fingen på det. Eg tror eg savne foballen. Men det blir desverre ikkje så mye tid te det.

For ellers har eg jo nesten alt eg konne ha ønska meg. Eg har Gud ved mi sia, ei goe dama, lønn kvar måned, goe venna. Men kanskje det e på tide å gå et skritt vidare?

Flytta for meg sjøl hadde vore konge. Men det va det å få råd te det. Kanskje du har ein plass eg kone leid eller lånt? Eller kanskje du vil flytta sammen med meg og dela leiå?

hmmmm...

Hilsen
"Gutt 21 søker noe mer"