TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

søndag, april 01, 2007

grapsstygge!

Har du tenkt øve det at hvis du e stygg, feit, eller begge deler, så trenge du ein sinnsykt bra personlighet for at andre ska legga merke te deg og i beste fall lika deg?

Eg har meldt meg på Robinson i år. Komme ikkje med. Men søknaden e sendt.

Bare for å kødda.

Det at eg har sendt søknaden e kje kødd. Eg sendte an rektignok 1 april, men eg har kje sagt det te någen før itte kl 00.00 den andre april.

Så det e kje kødd. Men det e søknaden e bare kødd. Ikkje det at eg har sendt an (for det har eg).

Men me snakkes.

Klemz...

P.S.: dagens 1 april spøk i går sto Petter for på FMNorge. Eg gjekk 5 på! Way to go Petey!

1 Comments:

Blogger Kristian said...

eg komme t å stemma for deg eg!

9:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home