TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

onsdag, oktober 27, 2004

varmt?

E det varmt nå eller e det bare meg? Eg sidde her i ein pent brukt shorts og ei t-skjorta og lure på kaffor det e så himla varmt i dag. Jaja, vare nok kje lenge...

Eg va å bowla med Knut og Andreas. Det e det løgnaste eg har vore med på på lenge! Me drog fra Hundvåg klåkkå 5. Me kom hjem klokkå 21++. Gjett kor mange seriar me spelte! EIN! EIN SERIE PÅ 4 TIMAR!!!! Morro. Fyst brukte me sikkert ein time + + på å finna fram te hallen, før me brukte kun 20 minutter på selve bowlingå. Kor blei tiå av? Me mysta an inne på Europris. Me va der inne i to timar og testa alt dei hadde der inne. Morro. Morro te de grader. Så ringte telefonen. Det va KK som ville snakka. Hu hadde det ikkje heilt topp hørtes det ud som, så me gjekk for å venta på bussen. Det tok sikkert ein time ++ før me va hjemma igjen og då gjekk turen te KK, der me gjekk ein liden tur å snakka om alt og ingenting. Når eg e med KK går eg på skyer og alt e bra. Det lige eg godt... Glede meg te leiren om to-tri uger! WEEEEEEE.... :-D

Har vore på skolen i dag då!. Svært lide skjedde. Folk lurte på kaffor eg ikkje har vore på skolen dei siste dagane. Eg sa bare at eg har vore syk. For det e jo nesten sant. Eg føle meg mentalt syk. Tror eg tenke for mye... Skolen jah... Eg e glad i skolen min, men ikkje glad i å gå på an. Eg e lei av skolen nå ja, men det e kje lenge igjen nå.

Prøve+TM=ups.... Hadde prøve i nyare historie i dag då. Har kje hatt sjanse te å lesa. Har kje hatt orkå. så den prøven gikk rett i dass, men det bryr meg midt i rauå. Koffer e sånne ting så innvikla? Koffer bryr eg meg kje lengre?

Det skjedde någe bra med meg i dag mårres. Eg kom for seint te bussen! Men det va kje det soom va bra då. Eg såg at bussen kjørte inn på bussholdeplassen og sprang for å ta an igjen. Eg klarte det ikkje og eg tenkte at "Det va drid det, men men...". Då skjedde det någe såom gjør meg sikker på at någen passe på meg. Ein bil kjørt av ein fyr eg ikkje kjenne kjørte inn på buss stoppen og åpna dørå. "Hopp inn, så tar me igjen den bussen sa han". Som sagt så gjort og eg nådde bussen. Takk kem enn du va du som hjalp meg i mårres!


Dagen i dag har vore bra. Det har vore godt å tenka på någe aent enn ting som bekymre meg. Det ska Knut ha ein stor del av skyldå for. Knut e ein god venn som passe på meg. Det e eg takknemmelige for. Eg takke Gud for adle vennane eg har. Dei tar vare på meg og eg vet at eg e trygg med dei...

Dagens sang(er): "The Hart Of Worship" av Matt Redman og "Bloody Valentine" av Good Charlotte.
Dagens venn(er): Knut og Andreas

Dagens minne: Når Knut brukte 20 kr på et tv-spel som varte i 5 sekunder. Hysterisk.