TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, mars 24, 2006

Siviltjeneste!

Då e det klart at eg forlate det militære livet på Rena og gardeskolen. Nå vente ein del månedar med siviltjeneste. Kor? Det vet eg ennå ikkje. Time will tell. Ska te Moss på tirsdag. Eller... Ikkje akkuratt Moss, men heller ein plass som hette Sperrebotn som ligge ikkje så langt i fra Moss. Der ska eg få info om siviltjeneste og få tildelt ein plass å vær. Skjer alt som eg vil så e det kjerkå hjemma eg ende opp med, men då e det mye som ska klaffa og sånt. Så me får se...

Snakkes ;)

1 Comments:

Blogger Kristian said...

D hadde jo vært sjef om du begynnte å jobba i kjekrå!!!

7:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home