TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

torsdag, februar 02, 2006

Krykker!

Viste du det at for ein som ikkje har gått på krykker før e det kjempestress?

I går va eg innom legen ein tur. Eg hadde to formål med den lille turen.
1: Rapport fra optikker. Her fekk eg beskjed fra optikkeren at eg sko få legen te å bestilla time hos øyenlege. Det endte med at legen bestillte heller briller te meg. Ka e vitsen med å kontakta øyenlege? :P
2:
Ei inngrodd tånegl. Det endte med to sprøyter med bedøvelsesmiddel, ein liten skalpell og vips så va eg sykmeldte resten av dagen med krykker og streng beskjed om å holda sengå.

But now i'm back. Med ein delvis sykemelding ut ukå.

Men men... now something completly annet...

Neste uka e det hjemmehelg for min del. Det ska bli godt. Eg lengte nemlig hjem!

Men nå må eg stikka!

Nanna!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heihei Tronny!

Petter her. Fekk link t bloggen din av Østen her ein dag. Kjekt å sitta å lesa her iblant. Har meg ein blogg eg og, men e dårlige t å oppdatera ann. Du finne ann hvertfall her:
http://www.roisland.net/blogg

10:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home