TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, mai 05, 2006

USA

VM i Tyskland nerme seg med stormskritt og nå e den amerikanske VM-troppen klar. Uten serlig peiling når det komme te amerikanske fotballspelerar velge eg å kommentera troppen deiras. Fridel, Blackburn keeperen, som e ein habil keeper som står fast i mål for et av de for tiå bedre lagå i England e vraka. "Reserve Howard" e med. Rart meine eg. Men men...

Vidare ser eg at Spector mangle. United-spelaren e skada, så det e kje så rart. Men skadefri så tror eg han ville blitt ein av profilane i dette VM. Synd.... Ein aen profil som mangle i troppen e kanskje den styste. Freddie Adu. Kanskje et av de styste talentå fra USA. Som 16-åring blei han tidenes yngste amerikanske landslasspelar og han terroriserte vårt kjære Norge i ein treningskamp tidligare i år. VM e ein profil fattigare og Adu får ikkje møta fødelandet Ghana.

Her e troppen:
Keepere: Kasey Keller (Borussia Möenchengladbach), Tim Howard (Manchester United), Marcus Hahnemann (Reading).Forsvar: Steve Cherundolo (Hannover), Eddie Lewis (Leeds), Eddie Pope (Real Salt Lake), Oguchi Onyewu (Standard Liege), Cory Gibbs (Den Haag), Carlos Bocanegra (Fulham), Frankie Hejduk (Columbus Crew), Jimmy Conrad (Kansas City Wizards).Midtbane: Landon Donovan (Los Angeles Galaxy), DaMarcus Beasley (PSV Eindhoven), Clint Dempsey (New England Revolution), Pablo Mastroeni (Colorado Rapids), Claudio Reyna (Manchester City), Bobby Convey (Reading), John O'Brien (Chivas USA), Ben Olsen (DC United)Angrep: Brian McBride (Fulham), Josh Wolff (Kansas City Wizards), Eddie Johnson (Kansas City Wizards), Brian Ching (Houston Dynamo).

USA møte Tsjekkia, Ghana og Italia. De bør klara ein topp 3 i gruppå, rett itte Tsjekkia og Italia :-P