TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, april 13, 2007

Slitne...

Det e så rart med det, men når eg går igjennom gadene i Stavanger, så føle eg at det e så enormt mange sledne mennesker. Mennesker som ikkje ser trøtte ut. Bare slitt. Godt slitt...

Mennesker som ser ut som de har opplevd litt for mye kanskje?

Det e merkeligt med det. Eg vil kje kalla meg bereist. For reist rondt i verden har eg ikkje. Men når eg har vore for eksempel i Mandal eller Oslo, så ser ikkje dei sama typene lika slitt ut. Eg tror faktisk ikkje dei finnes någen andre plasser.

Kanskje eg bare legge merke te dei slitte menneskene her i byen fordi eg sjøl bor her?

Kanskje Stavanger ikkje e ein så fantastisk by alikavell. Siden det finnes så mange slitne mennesker her i byen? Personlig så synes eg at det e fantastisk å bo i Stavanger. Sjøl om eg begynne å gå litt lei...

Har begynt å virkelig intresera meg for musikk. Desverre så e eg intresert og ikkje motivert te å lera meg å laga musikk. For hadde eg vore det så e det mange ssanger inne i hodet mitt som hadde komt ut... Mange halvferdige sanger, men alikavell sanger...

Me snakkes!