TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

onsdag, mai 10, 2006

The road is long...

Eg vil gjerna dela ein sangtekst med deg. "He ain't heavy, he's my brother". Ein nydelig sang som eg har hør på ein del i det sista, fra Manchester bandet "The Hollies". Eg snakka med ein kompis om denne snagen, og han fortalte det at sangen handla om ein fyr som tjenestegjorde i Vietnam. Onna et oppdrag (eller någe sånt) bler ein i laget hans skutt. Soldaten løfte opp han her som blir skutt og bere han hjem i sikkerhet. Han e ikkje tong, han e ikkje någen byrde og hans tilstand e viktige. Soldaten e neddynga av sorg over at ingen føle det glada i hjerta. Men han fortsette og det e ikkje någen vei tebake.

The road is long
With many a winding turn
That leads us to who knows where
Who knows where
But I'm strong
Strong enough to carry him
He ain't heavy, he's my brother
So on we go
His welfare is of my concern
No burden is he to bear
We'll get there
For I know
He would not encumber me
He ain't heavy, he's my brother
If I'm laden, at all
I'm laden, with sadness
That everyone's heart
Isn't filled with the gladness
Of love for one another
It's a long, long road
From which there is no return
While we're on the way to there
Why not share
And the load
Doesn't weigh me down at all
He ain't heavy he's my brother
He's my brother
He ain't heavy, he's my brother
Eg va ikkje lenge i millen.Men eg va der lenge nok te oppleva et samhold så sterkt at me va villige te å gjør mye for de andre i laget og troppen. Me blei ittekvert så sammensveisa at hvis det samma hadde skjedd med oss så hadde me sagt det samma som bler sagt i sangen. Han e ikkje tong, han e broren min.
Det e vel det einaste eg savne med Rena. Det e den gjengen. Alle e med på det samma, alle e i samma situasjon og alle venner. Enten me like personen eller ei... Det va herligt rett og slett.