TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

onsdag, november 02, 2005

Lenge siden...

Nå e det ei stond siå sist, men eg e fremdeles i live....

Siden sist:

Ipod! Weeeeeeee... Kordan har eg overlevd uten?`

Kristine... Trenge eg å sei mer?

Mr. W. Smith- Fy... ein ok, god opplevelse... Bra konsert! Møtte på Knut Oddvar. Hvis ikkje han vinne ein fredspris eller någe sånt. Han e uten tvil verdens mest hyggelige person. Eg misunne på ein måte Einar og resten av gjengen i Grimstad som bler kjent med denne fantastiske personen.

Savn... Mange e vekke nå. Ikkje sånn vekke som e dø vekke, men vekke vekke som i ikkje her vekke. Eg savne den perioden fra ungdomskolen der det va ein kjerne i kjerkå som holdt sammen, som delte kjerkå som mer enn bare ein plass å samlast. Eg savne å ha ein plass der me kan væra den me e. I det sista e det ein del som har komt te meg med mange spørsmål. Spørsmål eg ikkje kan svara på. Alt fra kjærlighet, te meiningå med livet. Spørsmål eg e sikker på at eg e sikker på ein ting. At eg e usikker. Mange spørsmål som ikkje hadde vore så stort mye å tenka på hvis me hadde vore flere som tenkt på de. Sånn som det va før.

Eg sko ønska eg viste alt. Men neeeeeeeeeeeeeei... Eg gjør kje det.

Eg e litt redd. Nå begynne eg å komma inn i ein bane der eg kjenne at livet bler litt for mye rutine igjen. Eg tror eg trenge ein pause snart. Komma meg vekk litt kanskje?

Natta venner. Nå e det film på den firkanta boksen med bevegande bilder.

2 Comments:

Blogger Agnar Aasland said...

Hei Trond Marius! Skjønner godt t du savner den tida der, - det gjør eg også..... Det var gode dager!

10:59 a.m.  
Blogger Tronny said...

Jepp. Kanskje alt va bedre før? Eg begynne å skjønna ka besteforeldrene mine meine når de seie sånne ting ;)

12:19 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home