TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

søndag, september 04, 2005

Norge SLOvenia

Full rulle i går og fotball på tv. Som du sikkert vet så e eg relativt fotballintresert. Norge gjekk offensivt ut mot Slovenia og lykkes med den nye taktikken i ein omgang. Bråthen og Carew imponerte. Hareide komme te å få litt av ein kabal mot Skottland. Med Gamsten, Hagen og Høiland og kanskje Ivers ute neste kamp komme Åge te slita med å stilla et suvurent lag. Men eg tror det går.

Hadde eg vore Hareide så hadde eg sikkert prøvd meg på dette laget.

Thomas Myhre

André Bergdølmo - Brede Hangeland - Claus Lundekvam - John A. Riise

Alex Valencia - Martin Andresen - Kristoffer Hæstad- Daniel Bråthen

Ole Martin Årst (Steffen Iversen)

John Carew

Thomas Myhre e rett og slett den beste norske keeperen. Så han e bankers.
André Bergdølmo. Einaste alternativet på backen, men kan vær solid.
Brede Hangeland. Koffer Brede og ikkje Kippe eller Riseth? Kippe og Riseth har en tendens te å vær litt for unfair og har ein tendens te å syta litt for mye. Mot agresive skotter kan det straffa seg og derfor ser e på Brede som det einaste fornuftiga valget der bak sammen med Norges andt beste stopper som hette Claus Lundekvam. Den beste e Erik Hagen, men han e jo utestengt så...
John Arne Riise. Einaste alternativet på venstre.
Alex Valencia. Høyrekant. Trenge ikkje å sei mer.
Martin Andresen har rutinen, mens Hæstad har agresiviteten. Grindheim i bakhånd.
Bråthen på venstre. Har teknikken te å utfordra. Viste i går at han og har agresiviteten som trengs mot Skottland inne. Kan trekka inn i banen.
Årst. Han eller Karadas hvis Ivers e skada. Ganske like spelerar. Årsten foretrukke framfor Azar fordi han faktisk skåre mål.
Carew. Like han ikkje, men fyren e i form.