TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, juni 09, 2006

VM!!!

Eg har ikkje blogga på år og dag, men drid i det nå. For nå e det VM! Eg har gleda meg som ein liden onge te dette!

*Eg tror England vil gjør det sånn passe.

*Elfenbenskysten vil overaska, sjøl om de e i ei vanskelige gruppa med Nederland og Argentina.

*Det samma kan USA og Portugal gjør.

*Argentina, Italia, Nedeland, Tyskland og Spania komme te å skuffa tror eg. Hvis de ikkje komme te å gå langt då.

*Brasil vinne igjen og då blir det dermed andre gang et land utenfor Europa vinne et VM i Europa (sist va når Pelè og Brasil vant i Sverige).

*Og dette tror eg komme te å bli drømmelaget og nøkkelspelrar for sine respektive lag (4-3-3)

Peter Cech (Tsjekkia)
Hatem Trabelsi (Tunisia)-John Heitinga (Nederland)-John Terry (England)-Juan Pablo Sorin (Argentina)
Ronaldinho (Brasil)-Gennaro Ivan Gattuso (Italia)-DaMarcus Beasley (USA)
Zlatan (Sverige)-Andri Sjevtsjenko (Ukraina)-Ji-Sung Park (Sør-Korea)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

E ikkje heilt enige me deg der. Tror faktisk at Tyskland eller Spania vinne VM i år. Brasil tror eg ryke ut i semifinalen....

7:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home