TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

søndag, mai 01, 2005

KRAGERØ=VILT BRA!!!!

Det finnes mye enn kan sei om det å haika, men det ska vær sagt fra meg at det e steinløye!

Kragerø va steinbra. Eg hadde i grunnen ikkje någen store forventningar te det som sko skje, bare det at eg gleda meg te å væra sammen med 5-6-700(?) andre russ som vil feira russetiå med Jesus.

Turen bort va kul, men lang. Hoppa på felles (mini)bussen fra Stavanger. Her va det ein del nye ansikt. Nåken fra Bergen, andre fra Karmøynå og Gud vet ka. Kjekt å møta nye folk! Sjøl om eg ikkje huske mer enn någen få navn :-D

Mie, Helene, Kaia, Gjertrud, hmmm eg må virkelig tenka meg godt om for å komma på flere navn uten å se på russakortå nå... ehm.... Maria, Ruth, Inger, Silje... så e det blankt for meg... Beklage alle eg har glømt! Det va kje meiningå, men eg har hukommelsen te ein glømsk gullfisk.

Uansett! Nok om det...

Mange kule folk ellers og. Alle me møtte va kule!

Ankom på fredagskvelden. Fikk ei gratis cola for 20 kr! Skambra! Knsert med Aerobirds. Bra. Rudi Myntevik ok. Bading! Weeeee!!!!!!! Men eg hadde et problem. Eg følte eg ikkje hadde kontakten med Gud. Har hatt den følelsen det sista halva året.... Så det va kje någe nytt, men litt kjipt.... Seint i seng. Katinka ved min side. "Horten er stedet!"

Lørdag. Tidligt opp. God morgen. OC kan ikkje snakka Bergens dialekt om det så smalt! Hehe... God tale av Egil Elling Ellingsen. Så kom høydeponktet. Seminaret om Secret Service. Opplegget gjekk ud på at me sko arangera et møte som de fleste forfulgte kristne må. Vilt bra. Fekk et møte med Guds kraft som va med på å gjenskapa kontakten med Gud. Eg blei så sinnsykt innspirert! Vilt bra.... Mye kult skjedde i byen. Thomasmessa i natten. Sinnsykt bra... Guds kraft e så sykt bra! Eg e vilt innspirert! Seint i seng igjen.

Syndag. Opp, lovsang, møte og hjem. Lang tur hjem. Konne lett vore i Kragerø lengre. Synd eg ikkje e russ neste år og...
:-(

Helgås sang: "
Flying like an Aerobird" med Aerobirds
Helgås minne: Alt! Men spess seminaret om Secret Service!
Helgås venn(er): OC, Stokka, Kro, Mie og alle andre eg har vore med og møtt i løpet av helgå!