TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

onsdag, juni 22, 2005

Ving?

Å spela fotball e kjekt. Det sama e som regel det å se på fotball. Personlig så like eg når kantane brukes aktivt. I dag spelte 1. laget mot Hinna. De va heldige som klarte 3-3. Grunn? Kantspelet. 1. laget spelte store deler av kampen uten høyreving. Hinna spelte store deler av kampen med to gode vinger samtidig som 1. laget hadde ein venstreback som såg ud som om han va stoppar te tider. Overkjøring? Ja, og Hundvåg blei overkjørt uten å prøva å bruka gangfeltet. Dette e rein krittikk ovenfor HILs trenera. Har dokker hørt om någe som hette kantar eller vinger??

R.E.M. billett.... Glede meg te oppvarmingsbandet MEW heller... ;)

Dagens venn(er): KK, Østen og Øyvind
Dagens minne: hmmmmmmmmmm........ ingen store minne å snakka om
Dagens sang: ---------