TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

tirsdag, mai 03, 2005

Cheeze Dodles, 1-6 og litt kjeft for å gi kjeft... jepp!

"Being grown up isn't half as fun as growing up
These are the best days of our lives
The only thing that matters is just following your heart
And eventually you'll finally get it right" (In this diary av og med Ataris)

E eg voksen? Hmmmm..... Eg gjør mange typiske voksenting. Eg har enkelte voksenansvar. Eg e ledar for ein fredagsklubb for barneskolefolk. Eg e ternar for et fotball lag.
Eg har snart lappen. Eller, eg holde jo på med an då! Eg e snart ferdige med skolen. Eg synes de morsomme tingå ikkje e så morsomme lengre. Nå e det andre ting som e morsomme.
Men eg føle me ikkje voksen. 19 år, mann, men barn. Va kjekt å voksa opp. Vil reisa tebage i tid, men kan ikkje. Nertur. Ting va lettare før.

Gud e ein kul, merkelig dude. Han gjer oss verdi og gjør oss verdifulle. Ikkje bare for ham, men og for oss mennesker e me mennesker blitt gjort verdifulle.
Tenk på kor mange mennesker som ville blitt ramma od du dør i dag. Dine foreldre, lærarar, klassekameratar, venner, dine vennars familie. Alle dei du omås ville blitt berørt.
Du e verdifull. Ikkje bare for Gud, men og for alle andre. LeifO sa noge i helgå som varma mitt hjerta. Kjenne du nogen du tror kan ha det vondt, strekk ud ei hånd og sei at du e der.

Bare det hjelpe mer enn du tror.

Dagen i dag har vore ein heilt ok, men bra dag.

Skole. Heildagsprøve i IT. Drid, men kjekt!

Trening for 13 åringane. Jostein gav meg kjeft for å gi dei kjeft. Ok i grunnen.

KK, WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

HIL jr 3 - Varhaug 1-6, eg va ikkje med.

Dagens venn: KK
Dagens sang: In this diary av Ataris.
Dagens minne: KK

1 Comments:

Blogger Leif Olav said...

Hmmm...koffor klare eg altid å si ting eg ikkje husker seinere? når sa eg det? vet ikkje om eg liker meg selv når eg klarer å si lure ting uten å vite det...

10:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home