TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

mandag, mai 02, 2005

Treningstider til ledelsesvurdering....

Ok. Overskriften e ein overskrift som ikkje har någe med dagen i dag å gjør... Eg har bare ikkje fantasi i dag.

Stikkord: Skole. Knute. Frisør. Savn.

Sang "Se min kjole" med gitar og Erik i kantinå. God gang fiskestang. Masse folk. God stemning. Kult! Knute! Prøvde å snakka ein aen dialekt og, men røyg itte to timar. Kjipt, men nytt forsøk i mårå.

Frisøren. Godt å bli kvitt litt hår....

Savne Kragerø og alle folkå der. Savne alle venner som ikkje e i Stavanger eller som eg ser sjelden...

E trøtt...

Dagens minne: Sangen i kantinå i midttimen
Dagens sang: "Mr. Tambourin man" av Bob Dylan og "Se min kjole" med meg og Erik
Dagens venn: Stig