TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

søndag, juli 17, 2005

FOTBALL!

Som de fleste vet så e eg litt intresert i fotball...

Så då ska denne her bare handla om fotball!

Fyst å fremst! Så fort Bakke har kjempa seg te ein någenlunde fast plass på Leeds, få an inn på landslaget. Hørre du det Åge? (tvile på at mr. Hareide lese dette, men men...) Norge trenge ein som kan kjempa på midtbanen. Gløm pinglå Andressen, gløm Tommy "Vil vær någen" Svindyr Larsen, gløm fløtepusen Hoseth. Siden Alfi Håland forsvant har ikkje Norge hatt någen råtassar på midten. Utenom Bakke då! Her e mitt drømmenorge:

Thomas Myhre (FFK?)
Jon I. Høiland (Malmø)-Claus Lundekvam (Celtic?)-Erik Hagen(Zenit)-John Arne Riise (LFC)

Chr. Grindheim(VIF)-Eirik Bakke(Leeds)-"Doffen" Hæstad (Start)-Morten Gamst(Rovers)

Steffen Iversen (VIF eller Olympiakos?)- Egil Østenstad (Viking)

På benken ville eg hatt Nevland (Grooningen), Brede Hangeland (Viking), Ragnvald Soma(Brann), André Bergdølmo (Panatinakos?), Daniel Braathen (RBK) og Raymond Kvisvik (FFK)

Og nå ska du se! Bjarte har gått te Start. Han komme te å bli bra! Men Start komme te å slita te tross for smarte kjøp. Har sansen for Todi, Battyen og Hansen eg.

Basso og Deila har ikkje imponert meg foooor mye då... Gaarde, Toni og Svenning? Eg e litt skeptiske eg... Flopper? Men Viking trenge ein spiss. Spennande å se på at de hive vekk talent og ikkje klare å finna gullspelerane... Lenge leve Viking!

Tore Snørteland

Bjørn Dahl-Brede Hangeland-Frode Hansen-Thomas Pereira

Trygve Åse Lunde-Kristian Sørli-Trygve Nygård-Peter Kopteff

Egil Østenstad-Hannes Siggurdson

Min favoritt 11. Koffer får ikkje Kristian S. spela mer?

Urugay(vet det e stava feil :P) +RBK=?. RBK+utlendingar=møkk! RBK=MØKK!

VIF= kjøpelag nå? Like klanen då!

Brann... ka kan eg sei om Brann? Vaagan Moen og Trond Fredrik kan bli spennande det ja.

Drillo-----> HAH! Men det samma kan enn jo sei om Hordene og så.... hmmmmmmmm