TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

torsdag, juli 07, 2005

Sommarregn

Det e herligt når det regne om sommaren synes eg. Det e liksom någe med det å gå i shorts og t-skjorta onna ein paraply mens enn ser på ongane i gadå springa rondt å lega med blaude kler på. Minne meg om når eg va mindre. Når dagane va litt lysare og ikkje alt va så alvorligt.

Dagen i dag sko egentligt benyttas te å reisa. Mormor og bestefar va målet, men me kom oss ikkje te bilen ei gang. Det e det eg alltid har sagt! Det å vær sløv ligge i familien :P

Når me ikkje sko reisa alikavell blei det heller te at eg spelte litt ball på Buøy og såg film med Eirikur og KK. Kjekt det og.

Dagens musikk: Coldplay live fra Quarten 2003
Dagens minne: Sommarregnet som tromma på paraplyen
Dagens venn(er): Eirikur og KK (bomba :-P )