TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 02, 2005

www.live8live.com

Eg sitte nå å ser på Live8 sendingå på NRK. Planen e å se adle 12 timane. Klokkå e snart 5. Sendingå e snart 2 timar gammal. 10 timar igjen.

U2, Coldplay, Helten Jon, Good Charlotte, Dido, Bjørk, Keane, The Killers, R.E.M., Pink Floyd, Paul McCartney, The Cure, Muse, Youssou N'Dour, Barenacked Ladies, Maroon5, Josh Groban, Tim McGraw, a-ha, GreenDay og ennå mer... Eg ska ærligt innrømma at eg ser på det pga av alle artistane og all god music. Ikkje fordi eg tror det kan endra verden.

Eller kan det endra verden. Kan me endra verden? Kem kan endra verden. Eg e så gla fordi eg har det bra. At eg ikkje e solten. Eg vil væra ein forskjell. Eg har skreve meg opp på www.live8live.com . Men ka mer kan lille meg gjør?

Heilt ærligt? Eg vet ikkje. Eg vil gjør någe aent enn å gje pengar, gå med armbånd, snakka om det eller bare se på.

Det bler te at eg bare ser på. Eg e kje stolt over det. Men eg har ikkje dårlige samvittighet heller. Kall meg kanskje egoistisk. For det e eg. Men tenk over ka me kan gjør. Me som ikkje har innflytelse. Me som e vanlige mennesker. Me som ikkje har statusen som Bob Geldof, U2 og resten av Live8-gjengen. Det e lettare å snakka om ting enn å gå lengden og faktisk klara å gjør någe med det.

Provosere eg? Ja... eg provosere. Kom gjerna med tebakemeldingar! ;)

Dagens minne: Åpningen av Live8 med U2 og sir Mac... (Ja i dag e eg mer tv-slave enn normalt)
Dagens venn: TV'en
Dagens sang: det e så mange i dag at eg ikkje gidde å ramsa opp..... :-D