TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 16, 2005

Smile like you mean it!

Dam di da da...!

For de av dokker som ikkje har får det med seg. Hyttetur på meg den siste ukå. Hytteturer pleie som regel å vær kjekke. Men! Det finnes alltid et men. Og mennet denne gang e foreldre! Foreldre og ei hytta uden strøm. Det e kje sååååå superkult. Så eg lot mamsi og papsen ligga igjen på hyttå og dro te besteforeldrene mine heller. Ikkje det at det e så sykt mye kjekkare, men de har i hvertfall innlagt vann og strøm!

Eg kan forklara heile ukå med disse ordå -----> VARMT-KJEDELIG-HJEMLENGSEL.

Men nå e eg hjemma. Fekk hverken sett Leeds eller Birmingham i dag... nertur! Men men :)

E det bare meg, eller ligne hu lilla jentå i "Klodenes kamp" litt på Ingeborg enkelte ganger? (unnskyld Ingeborg ;)