TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 02, 2005

puh.....!

Klokkå e nå 2131 på ein herlige lørdag og eg har ennå ikkje gått glipp av et einaste minutt med Live8 :-) Te nå så har U2, Annie Lennox, Will Smith, Keane og Coldplay vore blant favorittane...

Tenkte bare å dela mitt favorittdikt med dokker. "Time passes" hette det... Det e skreve av Leif Olav. Det e på engelsk då, men det e kanonbra. Glømte eg å sei det at Leif Olav e ein god venn? Vel, det e han ;)
Her e diktet:

Time passes
Do what it takes
What ever you do
God will always come in the end
Time passes
Try to have fun
Love gives and takes
God will always come in the end
Time passes
Friendship is eternal
Friends comes and goes
God will always come in the end
Time passes
Get an education
Find your self a job
God will always come in the end
Time passes
Love is eternal to
The job I wanted is here
God will always come in the end
Time passes
Tired and old
Life has given me much
God thanks I am finally home
Veldig bra skreve LeifO!

1 Comments:

Blogger Leif Olav said...

takk TM! har ikkje sett det diktet på lenge, liger liskom bare en plass på bloggen min. kjente at....kjente at....vet ikkje kæ eg kjente men eg blei glad! takk TM!

9:45 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home