TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

mandag, juni 19, 2006

Hei igjen

Det e sjekdent at denne bloggen bler oppdatert. Og det e sløvt, men men. Bedre at det sjeldent enn at det aødri skjer?

Eg legge opp som «fotballekspert». Eg har itte dei fyste rondane av VM fonne ut at eg ikkje har snøring. Men men.

Har nettopp vore to dager på Dillingøy på eg såkalt VOKT-kurs. Meget intresant. Lerte mye eg konne og mye eg ikkje konne fra før. Temaene spant seg rondt mobbig, konflikter og konfliktløysning. Utrolig intresant faktisk. Masse gode mennesker som va involvert, både som foredragsholderar og som deltakerar. Konne faktisk tenkt meg å vore der lengre og lert litt mer om dei forskjellige temaene.

I løpet av de par dagene lerte eg mye. Men ikkje alt omhandla det som det sko omhandla. Eg lerte litt om meg sjølv og. Eg e irriterande sjenert. Folk må bli kjent meg meg, eg klare nemlig ikkje å bli kjent med folk. Ikkje ein serlig bra egenskap for ein VOKT-arbeider? Ikkje vet eg. Men det e i hvertfall sånn eg e føle eg.

På Dillingøy møtte eg på Jørgen. Ein godkar fra Bergen som va i tropp 4 sammen med meg på Rena. Han søkte siviltjeneste før meg og han endte vist opp som VOKT-arbeider han og. Minner e ein fin ting. Sjøl om eg ikkje likte militæret så likte eg meg på Rena med dei andre gutta i troppen.Eg va ein time i Oslo og venta på toget og då bestemte eg meg for å ta ein tur oppom slottet for å se itte kjente fjes fra Rena. Det såg eg og, men de virka litt opptatt ut og eg hadde dårlig tid, så eg fekk ikkje mulighet te å sei aent enn hei. Litt synd egentlig. Men Men...


Det va det eg gadd å skriva nå... så nanna så lenge!