TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

onsdag, mai 02, 2007

Stjålet?

Har kjøpt meg ny sykkel! Og nei, an e kje stjåle (sjøl om enn kanskje sko trodd det når enn lese overskriften). Men mens eg sykla hjemover tenkte eg litt på adle tingå eg har. Ipoden, dataen, sykkelen, tven, o.s.v... Eg ville blitt skamforbanna om någe hadde blitt stjåle.

Men det e vel normalt?

Ja.

Men e det normalt at det finnes ting som enn ønske at ska bli stjåle? Eller for å sei det på ein litt aen måde. Finnes det ting du ikkje hadde blitt sur om någen hadde stjåle? Eller hadde blitt glad om någen hadde stjåle?

For meg e det någen ting.

To ting. Faktisk...

Sykkelhjelmen og bibelen.

Begge deler redde liv. Og hvis någen stjele det så må det jo vær någe som e rektigt...

Nanna så lenge!