TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

torsdag, mai 24, 2007

Thailand baby! Thailand...

For dei av dokk som ikkje vet. Eg e i Thailand naa sammen med min kjaere. Har vore ei uka i Bangkok. Har vore aa gaat snyttenemaitog over broen i Kwai, spist middag 83 etg over bakken, klappa tigre og besoekt gyldne palasser...


Naa sitte eg her ute i resepsjonen paa hotellet i Koh Samui. Litt solbrende paa skuldrene og mett itte frokosten. I gaar va me aa snorkla paa ei oey et godt stykke onna her.Itte ein baattur paa et par timar fant me fram snorkelen og fekk sett litt av fiskeutvalget dei har her i landet. Saa reiste me inn te ei "privat" turistoey og spiste litt, foer me leide undervannskamera og snorkla litt te.Har og vaert aa faat masasje nesten kver dag siden me kom ner her. Gudd det... Men eg mistenke det at det ikkje e utdanna masoerer.I dag e planen at me ska ri paa elefanter. Kan bli loeye det. Vet kje heilt om eg ska vaer redd eller om eg ska gleda meg. Men det ser me jo...



Nanna saa lenge!

Tronny