TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, juni 29, 2007

Trond Marius

Følgende e henta fra Wikipedia:

Trond er et norsk mannsnavn med opprinnelse i de norrøne tilnavnene Þróndr og Þrándr som ble brukt for å vise at personen var fra Trøndelag, det vil si i betydningen «trønder». Ordet þróndr kan ha sammenheng med verbet þroásk, som betyr «vokse» eller «trives».

Marius er et romersk slektsnavn. Generalen Gaius Marius var en av de som het det til etternavn.
Det er også brukt som fornavn.


--------

Eg e ein romersk trønder som vokse og trives!

Eg like ikkje trønderar. E litt rasist i mot dei. Takk rævbk for det...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mitt navn er samme som ditt, jeg liker også spurs og har kone fra Thailand...sprøtt, hehe

7:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home