TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

mandag, juli 18, 2005

Norge-Armenia 2-0

U19 EM i Nord-Irland e i gang. Og i pulje 2 e Norge i god gang med å henta inn poeng. 2-0 mot Armenia og 1-1 mellom Frankrike og England sende Norge rett innpå toppen av tabellen itte ein kamp spelt.

Målå i da
g blei satt inn av ein dude fra Oslo Øst og Vidar. Vidar Nisja. 3idb og Brynes stolthet satte in 2-0 målet på ein iskald volley itte 69 minutters spel. På UEFA sine hjemmesider bler målet beskreve som så mye som "a fierce shot". Fierce betyr i følge ordbokå så mye som barsk, voldsom eller sint. Du kan velga sjøl kaffor et ord som passe best ;) Kor mye Magnus, om han spelte, vet eg ennå ikkje. Men det kan eg komma tebake te.

Norge e kje blant favorittene i gruppå. Någe som e forståelig nokk med tanke på at de to andre lagå e Frankrike og England. To land med mange talenter og lang fotballhistorie. Men med ein god kamp på onsdag mot Frankrike så kan det komma te å bli ein lang turnering for Magnus og Vidar som begge
bler av UEFA regna som nøkkelspelerar for Norge sammen med Johan L. Bjørdal fra Viking, P.C. Skjelbred (som vant den der fotballskoletingen på tv3) og Alex Tettey fra RBK og Start sin Jesper Mathisen (sønn av Svein "Matta" Mathisen). Ikkje verst bare det!

Men så har eg et problem! Norges kamper mot Frankrike og England går på Eurosport. Men eg har ikkje Eurosport. Stille du med Eurosport og tv, så stille eg med digget? Ok?

Fotball e kjekt! Spess når enn har gått i klasse med de beste ;)


Dagens minne: Å lesa på tekst-tv at Vidar hadda laga mål.
Dagens venn: Knut
Dagens sang: "Remember me" versjonen te Berggrafskvarteten live fra Lundehaugen

P.S.: Gralla med dagen te meg! På tirsdag e det 19 og et halvt år siden eg blei født!