TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

tirsdag, juni 28, 2005

Savn...

Sjøl om det e sånn at eg har det ganske bra for tiå, så e det ein del ting eg savne. Eg savne et høydeponkt å se fram te. Eg ser rektigtnok fram te Oslo og U2 om ein liden måned, men det e kje så stort høydeponkt som eg har hatt tidligare. Eg tenke tebake på Latvia, Telemark, Dyreparken og sånne ting. Ting der andre mennesker e i større grad involvert. Høydeponkter som vare merr enn bare någen timar.

Eg savne det å ha total frihet. Eg sanve ungkarslivet. Sjøl om eg har det utrolig bra sammen med KK, så savne eg det å flørta vilt med "damene". Sjøl om eg ikkje har sjanse i himmelen på å dra i land någe. Eg savne det å ikkje tenka på andre enn meg sjøl. Eg føle at eg har fått mindre tid te meg. Det har kje vore et problem før nå. Men nå kjenne eg ein lengsel. Forhåpentligvis så går det over snart, for eg har det utrolig godt sammen med KK ;)

Eg savne seine sommarkvelder på fotballbanen. Desverre e kje gleden over å spela fotball den same som han pleide å vær. Dette har vel med at gjengen fra barndommen e forsvonnen. Eller.... han e jo ikkje forsvonnen. Bare endra.

Eg savne volley i Lundsvågen. Bading på Prestø, sykel, penger, fiskeboller i kvit saus hos farmor, sommarkveldane med D9, Frida, Einar, Jarle og resten av den gjengen, eg savne teltlivet ved Telemarkskanalen, eg savne Espen, John-Erik, fotball i Grønnavikå ittefulgt av ein tur fra stupebrettet.

Eg savne så mye akkuratt nå. E det ein sommerdepresjon?

Eg fant ut i dag at eg faktisk vil ha ein jobb. Eg vil faktisk tjena egne penger. Eg e så vilt gira på voksenlivet for tiå. Akkuratt nå føles det som om eg e i et mellomrom mellom barn og voksen. Ei kjedelig tid spør du meg. Men men...

Kjenne du någen som trenge arbeidskraft? Nesten sama ka... Be de ta kontakt med meg då!
Trond Marius Nordgren e navnet. E-posten e
tmnord@msn.com .

I dag har eg vore trøtt. men eg får ikje sova. Vet ikkje koffer då. Men men, e kje stort eg kan gjør med det...

Dagens venn: KK
Dagens minne: Scott Parkes fira mål mod City på min FM save med Chelsea.
Dagens sang: Rudi Mynteviks sang "Liv over liv"