TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

tirsdag, juli 19, 2005

Tour de France,MSN,U19 EM,FM,U2 og sommarfoglar i magen og sånt...


Nå e det ikkje lenge igjen te U2 konserten på Valle Hovin i Oslo kjenne eg. Eg kjenne sommarfoglane komma. Og de tar seg godt te rette i magen min. Men men. De e bare velkomne. Mat e dårr nok av der nere.

Dagen i dag har blitt gitt te FM. Det fantastiske spelet der menn e menn, fotball e alt og eg e sjef! Med ein snittalder på 21 toppe mitt elskede United Prem League med et poeng. Et fattig poeng ner te et aent United lag. Det fra Newcastle. Du vet. De som blei beseira i FA-cupfinalen i treblesesongen 99 ;)

Eg e litt spent. Klare Norge å ta tri poeng mod Frankrike i mårå e mye gjort. Frankrike klarte 1-1 mot England te tross for at Frankrike e små puljefavoritter. Verd å merka seg e alikavel det at Frankrike aldri har slått England på U19 nivået, uansett årgang! Norge fekk som sagt ein god start med 2-0 mot Armenia. Vidar spelte og laga et fint mål vistnok, men Magnus kom aldri på banen. Me satse på at han blei spart te de kommande kampane mot France og England?

Frankrike bler som sagt regna for å vær ein av favorittane i Norges pulja. I følge UEFA e nøkkelspelerane blant aent Cédric Cambon og Yohan Gourcuff fra Rennes, Auxerres Younes Kaboul (som har 12 kamper i den franske toppdivisjonen), Yohan Cabaye fra Lille (som har erfaring både fra UEFA -cup og den franske toppdivisjonen) og toppscoreren Franck Dja Djé Djé fra PSG som e den fødte målgjører. Karen som e født i Elfenbenskysten har te nå 7 mål for det franske U19-laget...

Dagens venn: PCen
Dagens minne: United-Arsenal 3-1 på FM
Dagen sang: "Lightning Crashes" av Live