TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, januar 20, 2006

Ille

Det e skremmande at menesker som har så viktige jobber, som det e å trena opp unge menn og kvinner te å forsvara konge og fedreland, e så dårlige te å komunisera og e så kalde at de ikkje ser mennesker for å vær mennesker og ikkje maskiner...

Her forventes det a enn ska lera med ein gang og at enn ska klara ting som enn ikkje har prøvd før. Og for å sei det det sånn, her har sjøl klompane i skålå høgare rang enn oss...

Men men...

Eg kom halveis te 40 på torsdag. Og te de som hadde glømt det. Ta det med ro, det gjør ikkje någen ting. Eg vil helst glømma denne dagen uansett... Opp med brannøving klokkå 0500 på morningen. Dvs at det va ut av sengå, rett i skonå og ut i kuldegrader med bare sko, boxer og dyna. Og dagen blei bare verre og verre... Eg lengte hjem.

1 Comments:

Blogger Hege Bergjord said...

hei tronny. d hørtes ikkje någe kjekt ut, va i oslo (Oslo S) i 3 timer på fredag, kom med nattog så ikkje va nattog allikavel (torget hadde ikkje sovekupe pgs brudd på kjøreledningen mellom bryne og nærbø) dvs me tog signaturtog me harde seter som det ikke gikk ann å sove i, med sov allikevei i 45 min. Jeg har det bare bra. Det er impuls i helga, det blir konge, trist at du ikke kan være med.

10:45 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home