TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

søndag, juni 25, 2006

Og i Tyskland va det ikkje plass te Hauge...?

VM...

Någe av det som irritere meg mest i denne verden dårlige dommerar. Eg seie ikkje at eg konne dømt någe fotball, for eg e ræva, men de dommerane som dømme i VM e svake. Og svake dommerar ødelegge fine fotbalkampar.

Figo e ein sønn av ei... ehm, mor. Itte å ha skalla ner ein spelar (noge som burde vore rødt, men som bare blei gult) så legge han seg raskare enn ei hora på kaien når hu ser ein femmer i neste situasjon der han springe på ein nederlandske spelar. Skandaledømming. Og det e kje den fyste kampen i VM som har blitt ødelagt av elendig dømming. 3 gule = rødt. Ikkje sant Hr. Poll?

Portugal kan brenna. E kje fyste gang de har ødelagt ein kamp som konne gått inn i historiebøkene som ein klasikar. Husk kordan kampen mot France i 2000 endte. Eg ska innrømma det at eg nøyt når France vant då og når Hellas vant for to år siden.

P.S.: Svein "Matta" Mathisen suge vilt som kommentator.

P.S.S.: Kor e det blitt av den lille dvergen fra Bodø tv2 sitt fotballstudio?