TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 08, 2006

Ferie og ein tittel te Viking

Ok.... Det e ferie, men her utvikle bloggen min seg te å bli reine fotballbloggen.

Men e det egentligt så rart?

Eg ska glatt innrømma det at eg e, for å sei det som han Arne S. seie det, relativt fotballintresert. Og nå e det tippeliga, VM og NM i fotballtennis. Kan livet ble bedre?

Viking har allerede sikra seg ein tittel i år. Ein nere og to igjen. Kongespel og norgesmester i fotballtennis. Såg cup-kampen mot M/S. Viking gjorde det de sko og endte opp med hat-trick te han nye Peter på spissen og ok spel av de andre nye. Men holde det i tippeligaen?

Så lenge VMs virkelige vinnerar spele bronsefinale mot Potugal om någen minutter så håpe eg litt på Italia (!) i kampen mot Frankrike. Eg vet ikkje koffer, for eg like dei ikkje i det heila tatt, men eg synes at France ikkje e dei rette vinnerane i år. Men men....
Mitt lag med potensielle stjernespelerar i årets VM slo ikkje heilt ann... Ikkje skyd meg ennå... Gattuso e i finalen med Italia og John Terry og Sorin spelte i hvertfall ikkje drid... I mine øyne har det vore dette laget som har vore mine favoritter, kanskje ikkje dei beste, men mine favoritter....

Mora (Ecuador)
Sagnol (Frankrike)-Terry (England)-Lawrence (T&T)-Lahm(Tyskland)
Ronaldo (Portugal)-Yorke (T&T)-Frings (Tyskland)-Schweinsteiger (Tyskland)
Wanchope (Costa Rica)- Rooney(England)
Benken: Klose (Tyskland),Robben (Nederland), Essien (Ghana), Fábregas (Spania), Torres (Spania), Puyol (Spania) og Hislop (T&T)