TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

onsdag, juli 20, 2005

3-1, vilt uflaks og skuffelse!

Kamp to i Norges pulje e nå over. Vidar spelte heile kampen på høyre- og venstre ving og Magnus fekk et lite kvarter som spiss(!). Kampen endte 3-1 te Frankrike. To mål på straffe og et litt mer flaks på det tredje målet sørga for Norsk nederlag. Skuffelsen e stor!

Men men. Vidar spelte i og for seg ein god kamp, mens me adle konne se at Magnus egentligt e midtstoppar for å sei det sånn ;)

I den andre puljekampen blei det uavgjort 1-1 mellom England og Armenia. Det betyr at Norge går vidare med uavgjort mot øyboerne fra fotballøyå.

Me ser fram te dette!

Dagens minne: Magnus som spiss!
Dagens venn: Knut
Dagens sang: The Majesty Of Rock av Spinal Tap