TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

tirsdag, august 16, 2005

Dream teams?

Eg elske.

Eg elske spenningå.

Eg elske lidenskapen...

...råheten...

...ellegansen...

...tøffheten...

...intensiviteten...

...kunsten...

Eg elske fotball.

Eg elske den tøffe typen fotball. Den du ser i et Old Firm (Celtic-Rangers), et Manchester derby, et Mersyside derby, i ein kamp der to London lag møtes, i kampen mellom kongens lag (Real Madrid) og baskerenes lag (Barca).

For at du ikkje ska spør ein aen gang... her e mine favorittar...

Topp 5:

Keepere:
1) Toldo (Italia)
2) Buffon (Italia)
3) Cech (Tsjekkia)
4) Casillas (Spania)
5) Isaksson (Sverige)

Forsvarere:
1) Nesta (Italia)
2) Stam (Nederland)
3) Terry (England)
4) Campbel (England)
5) Silvestre (Frankrike)

Midtbane:
1) Gerard (England)
2) Lampard (England)
3) Gatuso (Italia)
4) Gravesen (Danmark)
5) Ronaldo (Portugal)

Angrep:
1) Henry (Frankrike)
2) Nistelrooy (Nederland)
3) Ronaldo (Brasil)
4) Eto'o (Kamerun)
5) Makay (Nederland)

Lag:
1) Glazer United (neste år ska me ta SuperBowlen!)
2) Barca
3) Celtic
4) Viking
5) Dogbay United


1 Comments:

Blogger Agnar Aasland said...

HEi TM! Har endelig sett bloggen din! Kuult! Er veldig spent på hva du skal drive med i år. Fortell!! Agnar

12:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home