TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 30, 2005

Sånn ting som har skjedd og sånt....

Hehe... Ikkje så lenge siden eg kom hjem fra ein tur te Oslo med Jarle, Daniel og Frida. Ein i og for seg fin tur med kun et formål. Og det va ein konsert med et lite band kalt U2.

U2! Trenge eg å sei mer? Itte månedar med venting, timar i kø og sånt så smalt de på onsdagen. Med plass heilt framme med gjerde. Rett forran mr. the Edge. Konserten va vilt, ubeskrivelig bra! Eg klare ikkje å uttrykka kor bra an va med ord. U2!

Ellers så vant eg ein ting i dag. I forbindelse med Gladmaten hadde tannlegene ein stand. Her lodda de ut ein god gammal tannlegestol. Gjett kem som vant den? Meg og Knut! Så hvis du vil ha ein sjekk fra meg eller Knut, så gje beskjed! ;)

Nanna!