TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, august 27, 2005

Ka skjer?

Hørre det at ein del spør meg om ka som skjer dette året?

Ka som skjer med meg resten av dette året vet eg nesten ikkje sjøl. Eg satse på å få meg ein jobb ein eller aen plass fram te eg ska i millitere den tiende januar 2006. Då e garden som e planen.

Akkuratt nå e det ein jobb på Løkkeboden bruktbu som friste mest og som e nermast. Såvidt eg forsto, stod det mellom meg og ein aen når det kom te den eine ledige stillingen. der. Får eg kje den jobben så vet eg kje. Kanskje du vet om någe? Så lenge nesten adle e på skole eller har reist vekk e det ikkje serlig mye å finna på. Eg savne ikkje skolen, men eg savne det å finna på någe på dagane og det å vær i et felleskap med mange andre på dagen. Miljøet eg opplevde når eg gjekk på Bryne tror eg va unikt. Eg komme te å huska det så lenge eg leve (med mindre eg komme te å oppleva det å mysta hukommelsen då). HØHØ! (<--- tørr latter)


Ellers så e det ikkje allverdenen å raportera om. "Trenarjobben" for HIL (ja eg bruke fremdeles å sei HIL og ikkje HFK som det ska vær) sitt smg92-2 lag ska eg vær med på fram te militere kalle på meg. Men det ska vær sagt! Det e et kjempelag med masse kule typer og masse talentfulle fotballspelerar som eg tror kan nå langt hvis de bare vil.

Eg ska vær med på mini-ten (som foresten starte igjen på fredag). I år ska eg ikkje vær med så mye som i fjor. I år e me enige om at Hege ska vær hovedledar. Det tror eg passe henne kanonbra og eg tror hu kan gjør ein god jobb for mini-ten. Og når me snakke om ting som skjer i kjerkå. I år ska det vær valg te nytt menighetsråd. Eg har sagt ja te å stilla, men vær så snill. Ikkje stem på meg hvis du har tenkt å stemma. Eg har ikkje så kjempelyst at det gjør någe.

Eg har fonne ut at eg har lyst å laga musikk. Men desverre har eg verken rytme, sangstemme eller musikalsk smak. Så kanskje ikkje aøikavel? Men det friste! Tenke litt å joina IDOL, men eg vet kje om eg gidde.

Men men. Mer e det egentligt ikkje å rapportera om det nesta halvåret. Kristine håpe eg at kan fortsetta å vær ein lika stor del av min hverdag som hu har vore de siste ti månedane. Hu betyr kjempemye for meg og eg har fonne ut at når januar komme så komme hu te å bli det eg komme te å savna mest av alt her på øynå.

Me snakkes!

Dagens sang: "On and on" Kevin Max
Dagens minne: Smilet te Kristine
Dagens venn: Kristine

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åsså e isje eg nevnt i DEN lange bloggen. Fytti fadusen.
Jaja.
hehe får kosa deg videre hvis du isje vil joina Danmark i høstferien då.
Mvh Andreas Fyllingen

4:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home