TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

onsdag, juli 12, 2006

Sweet memories...

Eg sidde her å tenke. Jepp, eg tenke. Fantastisk, ikkje sant?

Har du vore inne her og lasta ner, hørt og stemt på Jarle? Det har eg. Har forelska meg heilt i et par av sangane. "Gloria" og "Home".

Kanskje spesielt "Home". Det e ein sånn typisk "tenk tebake og kom på adle dei fantastiske øyeblikkå enn har opplevd med venna og kjente". Litt sånn typisk turen te Latvia, sommaren i "Gallå", seine kvellar med film, grillings i Kuvikå, kanoturane langs Telemarkskanalen og Lutsivannet, Englandsturar og Vildbjerg.

Eg har kje mye pengar, men eg e rik forde. Eg har ein familie som stille opp, vennar som e der uansett, ei dama som e så god at eg lure litt på koffer hu gidde å vær med meg og eg har Gud i hjarta.

Livet e 100% herligt og nå mangle bare solå så e alt 101% herligt.

Me snakkes. Nanna!