TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 15, 2006

Trøtt, grillfest og litt morro...

La meg sei det med ein gang. Eg e litt trøtt. Har nesten ikkje sove i natt. Låg å tenkte på alt muligt. Eg tror kje det bler bedre i natt for å sei det sånn... I løpet av det sista året e det så mye som har endra seg. Ting og folk. Det e merkeligt. Men men... sånn e vel livet.

Va hos Frida og Daniel i kveld. Det va hyggeligt. Såg og snakka med mange mennesker eg ikkje har sett på ei stond. Ganske hyggeligt. Det va jo et grill-/cocktailparty, så eg hadde sett for meg at det blei litt alkohyl. Eg drikker ikkje, men det blei litt mer enn eg forventa for dei andre og det va uvant å se. Uvant å se mennesker enn aldri har sett drikka skikkeligt før, drikka. Men men... Dei må få lov ;)

Men men... Eg ska prøva å legga meg nå. Natta!