TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

søndag, juli 24, 2005

Weeeeeeeee!

I dag va det herligt å ha Kristine tebake! Det e litt kjipt at eg reise i mårå då. Men men, ikkje någe å gjør med det!

Eg e litt småbekymra for turen te Oslo. Sitte her med ein lett feber, donkande håve, sår hals og tett nase. Men satse på at det bler bedre te i mårå. Satse på at det ikkje blir ein ny Manchester-Oslo-Stavanger lignande tur. Det e det versta eg har vore med på! Og det skremmande e at eg e i omtrent samma formen nå... Hjelp! Så derfor vil eg be deg om at du kan be ein kjapp bønn om at eg kan bli frisk. I allefall te konserten på onsdag! Gjett om eg glede meg te U2!

Eg fant ut at eg har litt lyst å se VIF mot Haka. Har alltid likt VIF og finske fotballspelerar. Landet som har fostra store spelerar i mine øyne (Hannu, Toni, Mikael Forsell, Peter, Jari Litmanen, Janne Saerinen me fler...) sende et av sine beste lag for å kjempa mot VIF, Oslos store stolthet. Men desverre tror eg kje det e så stor stemning for det hos de eg reise med...

Men me får se! Eg e den evige pesimist te det motsatta e bevist!

Dagens minne: Å sitta i Grønnavikå med Kristine å bare snakka...
Dagens venn: Gjett to ganger! Jepp, du tippa rektigt når du tippa Kristine!
Dagens sang: Beatles sangen "Norwegian wood"