TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

fredag, juli 21, 2006

Masse venner som e på ferie...

...hjemma.

E litt rart. I løpet av året som har gått e eg blitt vant med å ikkje ha så mange folk rondt meg. Mange e andre plasser og tjene te livets opphold. Bergen, Grimstad, grenså, you name it. Folk e over alt. Det har liksom blitt dei samme gamle her hjemma. Hvis du forstår ka eg meine.

Men nå komme sommeren og "alle komme hjemmom ein liden tur". Det e då Trond Marius ikkje heilt vet kor han ska gjør av seg. For då e det så mange mennesker å se på så kort tid.

Det bler rett og slett for mye av det goa.

Espen e ein av dei som e hjemma. Me tok oss ein dobbeldate med Puls, kinamat og ein tur rondt stadion. Meg, Espen, damå te Espen (som foresten e veldig hygglig og hette Miriam) og KK. Ganske så kjekt ;-)

Men eg slide litt med internetten for tiå.. så eg stakk, me snakkes !

Nanna!