TM -null kontroll

Her e min hverdag og mine refleksjoner over det som skjer med meg. MEG, MEG og BARE MEG!!!!!!!!!!!!!!

Navn:
Sted: Hundvåg, Rogaland, Norway

lørdag, juli 22, 2006

Oh' happy day!


"Du e ein outsider, ikkje heilt som alle andre, du komme te å lykkas på ein aen måte enn me andre. Det komme te å bli någe av deg."

Kvelden i kveld va ein bra kveld. Daniel sa det bra når han sa at det føltes ut som om det va som i går at me va på skolen når han såg gjengen fra klassen. Det va herligt å se mange fra gamleklassen igjen på mini klassefesten hos Tuva. All credd te Tuva som fiksa biffen ;) Va kjekt å hørra ka folk har å sei og ka folk har gjort. Savna å se Steven, tvillingane, Lise, Inga, Kine, Kent, Gianni og Espen. Men men... Livet va bedre enn på lenge igjen ;)

Men men... Eg ska te Kongeparken i 9-tiå i mårå og før den tid må eg få meg litt søvn, lofta og mata honnar, mata foglar og spisa litt sjølv.... Så...

Natta!